Bestellingen

Eerst ontvang je een bevestigingsmail om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen. Op dit moment is uw betaling nog niet vastgelegd.

Later ontvang je een tweede en laatste e-mail om te bevestigen dat je betaling is ontvangen. Uw bestelling wordt dan binnen 24 uur verzonden (exclusief weekends en Deense feestdagen).

U kunt de status van uw bestelling altijd volgen door naar "Mijn account" te gaan.

Zodra de status verandert naar "voltooid", heeft uw bestelling ons magazijn verlaten en is onderweg naar u.

We zijn erg snel in het verpakken van uw bestelling, wat betekent dat het erg moeilijk is om wijzigingen aan te brengen nadat u deze heeft geplaatst. We kunnen geen betalingsmethoden of transactiebedragen wijzigen, maar we kunnen u mogelijk helpen bij het wijzigen van het verzendadres of het annuleren van uw bestelling voordat deze wordt verzonden.

Als er wijzigingen nodig zijn, is het erg belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt door ons een e-mail te sturen naar info@slikhaarshop.com, waarin u het probleem vermeldt in de onderwerpregel van uw e-mail.

Hoe het ook zij, we helpen u graag zo goed mogelijk.

Mogelijk kunt u enkele ongewenste artikelen retourneren voor een terugbetaling nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Ga voor meer informatie over ons retourbeleid naar FAQ nummer 4.

Verzending en bezorging

- DHL Express:

1-2 werkdagen: Europa
1-3 werkdagen: wereldwijd naar grote steden en landen

- Track & Trace verzending

2 - 14 werkdagen: Nederland, Oostenrijk, België, Brazilië, Canada, China, Kroatië, Tsjechië, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannië, Griekenland, Groenland, Hong Kong, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Japan , Letland, Litouwen, Luxemburg, Maleisië, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Polen, Portugal, Rusland, Zwitserland, Singapore, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zuid-Korea, VS.

- Levering per post (geen tracking)

Internationale levering per post: 6 tot 45 werkdagen *

- Werkdagen worden gedefinieerd als maandag tot en met vrijdag en zijn exclusief feestdagen.

* Levering in sommige landen kan tot 30 werkdagen worden vertraagd als gevolg van douaneherzieningen.

Selecteer een DHL-systeem als u niet wilt wachten.

Opmerking: in het hoogseizoen (Black-Friday, Kerstmis, enz.) Komen vertragingen vaak voor; raadpleeg uw trackingnummer met het volgsysteem van uw nationale postsysteem voordat u onze klantenservice raadpleegt.

Als de geschatte leverdatum is verstreken, vragen we u vriendelijk om een paar dagen extra te wachten voor het geval er lokale postvertragingen zijn, aangezien uw pakket op het punt staat te worden bezorgd door uw lokale postdienst.


Als je je pakket na een paar dagen wachten nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice door ons je bestelnummer door te geven, dan helpen we je graag verder.

We bieden DHL Express-bezorging die binnen 1 werkdag kan leveren in de EU, 1-3 buiten de EU, 5-7 werkdagen in het Midden-Oosten.

Zie punt 3.5. In sommige landen kunnen extra DHL-kosten in rekening worden gebracht.

Verzending naar Nederland
kosten 6.5 $ (EUR)

Betaling

U kunt Dankort, eDankort, Mastercard, Mastercard Debit DK, Visa, Visa Electron, Maestro, JCB en Paii gebruiken, evenals bankoverschrijving en PayPal. Wij nemen onze veiligheid zeer serieus en uw gegevens zijn bij ons volkomen veilig.

We nemen fraude ook zeer serieus, dus alle creditcard- en debetkaarthouders zijn onderworpen aan validatie en autorisatie door zowel ons als de kaartuitgever.

Als uw kaart niet wordt ondersteund door 3D Secure / Verified by Visa, kunt u deze niet gebruiken bij het afrekenen.

Uw bank kan u altijd vertellen of uw kaart wordt ondersteund door 3D Secure / Verified by Visa, of u kunt deze website raadplegen voor meer informatie.

Als uw bank deze service niet kan activeren, raden we u aan een PayPal-rekening te openen en die als uw betaalmethode te gebruiken. Vervolgens kunt u uw kaart of uw bankrekening eraan koppelen.

Wij garanderen dat uw gegevens bij ons veilig zijn. Alle informatie wordt versleuteld verzonden om totale veiligheid van gevoelige informatie te garanderen.

Als u met een creditcard of bankoverschrijving betaalt, kunnen er extra kosten van toepassing zijn. Deze kosten zijn afhankelijk van de bank / kaartuitgever en bedragen vaak ongeveer US $ 2 voor kaarten.

Retourneren en ruilen

Als je pakket wordt teruggestuurd naar ons magazijn / kantoor omdat het niet is geclaimd, het adres onvoldoende is of om een andere reden die door de post is aangegeven, nemen we contact met je op om een oplossing te regelen.

Indien u de gehele aankoop (of een deel ervan) wenst te retourneren nadat het pakket is geopend, en indien de producten nog intact en ongebruikt zijn, dient u binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket en alvorens de producten terug te sturen contact met ons op te nemen. . Houd er rekening mee dat als je een pakket hebt gekocht, je alle producten die erin zitten moet retourneren, aangezien we geen gedeeltelijke retourzendingen voor pakketten accepteren.

Houd er rekening mee dat u de verzendkosten moet betalen en dat in het geval van een terugbetaling het saldo naar uw oorspronkelijke betaalmethode wordt gestuurd.

Zodra we de producten terug hebben ontvangen in ons magazijn / kantoor, nemen we direct contact met je op.

Als alles in orde is, duurt het 1-3 werkdagen om een terugbetaling uit te voeren, gerekend vanaf de ontvangst van de producten.

We doen geen restitutie via Western Union of via een methode van derden.

Als u een verkeerd product ontvangt, is het erg belangrijk dat u niets weggooit. Bewaar alle geleverde producten (intact en ongebruikt), de doos, de verpakking en de factuur bij elkaar.

Neem vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket contact met ons op via info@slikhaarshop.com door ons uw ordernummer en het probleem in de onderwerpregel te sturen. Voeg ook de volgende foto's toe aan uw e-mail:

· Een foto van de geleverde producten bovenop de factuur

· Een foto van de geleverde producten in de doos die voor de levering is gebruikt, met de factuur ervoor

We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op met een oplossing.

Please don't throw anything away and keep the products (intact and unused), the box, the packaging, and the invoice together.

Next, contact us within 14 days following reception of the package at info@slikhaarshop.com, by sending us the order number and the issue in the subject line. Also, please attach the following photos to your email:

 

 · A photo of the delivered products on top of the invoice

 · A photo of the delivered products inside the box used for the delivery, with the invoice in front of it

 

We'll then get back to you as soon as possible.

U dient binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket contact met ons op te nemen via info@slikhaarshop.com door het ordernummer en het probleem in de onderwerpregel door te geven. Voeg ook de volgende foto's toe aan uw e-mail:

· Een foto van het defecte product

· Een foto / foto's van het probleem

· Als je wilt, kun je ook een korte video bijvoegen

We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Mijn rekening

U kunt uw gegevens op elk moment wijzigen via "Mijn account". Nadat u bent ingelogd, kunt u onder andere het volgende wijzigen:

· Naam

· Wachtwoord

· E-mailadres

· Verzendingsadres

· Facturatie adres

Restitutiebeleid

Een product dat is gekocht bij SlikhaarShop.com kan alleen worden terugbetaald als het ongeopend en intact is en als aan de voorwaarden zoals uiteengezet in punt 4.2 is voldaan.

Het hangt ervan af hoeveel producten u wilt retourneren. Als alle producten intact en ongebruikt worden geretourneerd, kunnen we het volledige bedrag van uw bestelling terugbetalen in overleg met ons klantenserviceteam (zie punt 4.2). Houd er rekening mee dat u de verzendkosten voor het retourneren moet betalen.

Het kost ons 1-3 werkdagen om een terugbetaling uit te voeren, gerekend vanaf de ontvangst van de producten (intact en ongebruikt).

In het geval van een terugbetaling, wordt het geld naar dezelfde betaalmethode gestuurd die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.

Neem contact met ons op via info@slikhaarshop.com en stuur ons uw ordernummer en het probleem in de onderwerpregel. U dient binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket contact met ons op te nemen.