Bestellingen

Eerst ontvang je een bevestigingsmail om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen. Op dit moment is uw betaling nog niet vastgelegd.

Later ontvang je een tweede en laatste e-mail om te bevestigen dat je betaling is ontvangen. Uw bestelling wordt dan binnen 24 uur verzonden (exclusief weekends en Deense feestdagen).

U kunt de status van uw bestelling altijd volgen door naar "Mijn account" te gaan.

Zodra de status verandert naar "voltooid", heeft uw bestelling ons magazijn verlaten en is onderweg naar u.

We zijn erg snel in het verpakken van uw bestelling, wat betekent dat het erg moeilijk is om wijzigingen aan te brengen nadat u deze heeft geplaatst. We kunnen geen betalingsmethoden of transactiebedragen wijzigen, maar we kunnen u mogelijk helpen bij het wijzigen van het verzendadres of het annuleren van uw bestelling voordat deze wordt verzonden.

Als er wijzigingen nodig zijn, is het erg belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt door ons een e-mail te sturen naar info@slikhaarshop.com, waarin u het probleem vermeldt in de onderwerpregel van uw e-mail.

Hoe het ook zij, we helpen u graag zo goed mogelijk.

Mogelijk kunt u enkele ongewenste artikelen retourneren voor een terugbetaling nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Ga voor meer informatie over ons retourbeleid naar FAQ nummer 4.

We geven je graag de beste aanbiedingen en promoties, maar omdat we een wereldwijde leverancier zijn, kunnen sommige landen beperkingen hebben voor sommige promoties vanwege bepaalde infrastructuurproblemen, logistieke problemen of juridische problemen.

-De huidige landen met beperkingen voor gratis verzending zijn: Saoedi-Arabië, Qatar, Ecuador en Colombia.

-De huidige landen met beperkingen in sommige promoties vanwege logistieke problemen zijn: India

Verzending en bezorging

*** COVID-19 Situatie, we hopen dat het goed gaat! *** - DHL werkt zoals gewoonlijk - Verzending met Track en Trace en per Post Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen veroorzaakt door de huidige COVID-19 situatie, zoals verminderde luchtvracht, verlengde aangepaste inspectietijd of eventuele transportvertragingen. we kunnen de huidige verwachte levertijd niet garanderen, maar we zullen ons best doen om u op de hoogte te houden. neem contact op met onze klantenservice als u vragen heeft over het plaatsen van een bestelling of als u meer wilt weten over de situatie in uw land en wij informeren u graag .____________

- DHL Express:

1 werkdag: Europa

1-3 werkdagen: wereldwijd naar grote steden en landen

- Track & Trace verzending

1 - 3 werkdagen: Denemarken

2 - 14 werkdagen: Australië, Oostenrijk, België, Brazilië, Canada, China, Kroatië, Tsjechië, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannië, Griekenland, Groenland, Hong Kong, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Japan , Letland, Litouwen, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Polen, Portugal, Rusland, Zwitserland, Singapore, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zuid-Korea, VS.

8 - 45 dagen: Mexico, Israël, India

- Levering per post (geen tracking)

Internationale levering per post: 6 tot 45 werkdagen *

- Werkdagen worden gedefinieerd als maandag tot en met vrijdag en zijn exclusief feestdagen.

* Levering in sommige landen kan tot 30 werkdagen worden vertraagd als gevolg van douaneherzieningen.

Selecteer een DHL-systeem als u niet wilt wachten.

Opmerking: in het hoogseizoen (Black-Friday, Kerstmis, enz.) Komen vertragingen vaak voor; raadpleeg uw trackingnummer met het volgsysteem van uw nationale postsysteem voordat u onze klantenservice raadpleegt.

Als de geschatte leverdatum is verstreken, vragen we u vriendelijk om een paar dagen extra te wachten voor het geval er lokale postvertragingen zijn, aangezien uw pakket op het punt staat te worden bezorgd door uw lokale postdienst.

Als je je pakket na een paar dagen wachten nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice door ons je bestelnummer door te geven, dan helpen we je graag verder.

We bieden DHL Express-bezorging die binnen 1 werkdag kan leveren in de EU, 1-3 buiten de EU, 5-7 werkdagen in het Midden-Oosten.

Zie punt 3.5. In sommige landen kunnen extra DHL-kosten in rekening worden gebracht.

We bieden wereldwijde bezorging (zonder Turkije, Kosovo, Gazastad en Indonesië, vanwege de douanebeperkingen van deze landen), dus ja, dat doen we zeker!

De kosten van de verzending zijn afhankelijk van het land waarnaar uw pakket wordt verzonden.

Verzendkosten naar Denemarken kosten 29 DKK / 49 DKK

Verzend- en administratiekosten naar de VS is 6 $ (USD)

Verzending naar Australië, Oostenrijk, België, Brazilië, Canada, China, Kroatië, Tsjechië, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannië, Griekenland, Groenland, Hong Kong, Hongarije, Ierland, IJsland, Israël, Italië, Japan `` Letland, Litouwen, Luxemburg, Maleisië, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Polen, Portugal, Rusland, Zwitserland, Singapore, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden en Zuid-Korea kosten 6 $ (USD)

Voor alle andere landen en regio's kosten de verzend- en administratiekosten 7,50 € / 8,5 $ (USD) / £ 6,5 voor de optie Levering per post.

De bezorgkosten worden gedetailleerd voordat u uw bestelling bevestigt en worden ook weergegeven in uw orderbevestigingse-mail.

Houd er rekening mee dat bankoverschrijvingskosten en creditcardkosten niet bij het totaal zijn inbegrepen, aangezien deze afhankelijk zijn van uw bank / kaartuitgever.

2.6 Disclaimer internationale verzending

U, de koper, bent verantwoordelijk voor alle btw, tarieven, invoerrechten, belastingen, administratiekosten, inklaringskosten, enz. Die uw land vereist voor het importeren van consumptiegoederen. We verzamelen dit niet van tevoren en kunnen u geen schatting geven van de kosten - de kosten variëren over de hele wereld. idee van wat de extra kosten kunnen zijn. Als u niet bekend bent met douanekosten en -heffingen, neem dan contact op met uw plaatselijke post- of douanekantoor voor meer informatie. Het is uw volledige verantwoordelijkheid om de douane, invoerrechten en procedures in uw land te controleren voordat u uw bestelling plaatst.

Als douanekosten en toeslagen worden geweigerd op het moment van levering, wordt uw bestelling geretourneerd en ontvangt u geen restitutie voor verzendkosten

Betaling

U kunt Dankort, eDankort, Mastercard, Mastercard Debit DK, Visa, Visa Electron, Maestro, JCB en Paii gebruiken, evenals bankoverschrijving en PayPal. Wij nemen onze veiligheid zeer serieus en uw gegevens zijn bij ons volkomen veilig.

We nemen fraude ook zeer serieus, dus alle creditcard- en debetkaarthouders zijn onderworpen aan validatie en autorisatie door zowel ons als de kaartuitgever.

Als uw kaart niet wordt ondersteund door 3D Secure / Verified by Visa, kunt u deze niet gebruiken bij het afrekenen.

Uw bank kan u altijd vertellen of uw kaart wordt ondersteund door 3D Secure / Verified by Visa, of u kunt deze website raadplegen voor meer informatie.

Als uw bank deze service niet kan activeren, raden we u aan een PayPal-rekening te openen en die als uw betaalmethode te gebruiken. Vervolgens kunt u uw kaart of uw bankrekening eraan koppelen.

Wij garanderen dat uw gegevens bij ons veilig zijn. Alle informatie wordt versleuteld verzonden om totale veiligheid van gevoelige informatie te garanderen.

Als u met een creditcard of bankoverschrijving betaalt, kunnen er extra kosten van toepassing zijn. Deze kosten zijn afhankelijk van de bank / kaartuitgever en bedragen vaak ongeveer US $ 2 voor kaarten.

Raadpleeg uw bank voor bankoverschrijvingskosten.

Onze pakketten zijn exclusief douane-inklaring, dus het kan zijn dat u bij ontvangst de douane moet betalen. Desalniettemin kunnen bestellingen onder een bepaald bedrag douanevrij zijn.

Neem contact op met de douaneautoriteiten van uw land voor informatie over wat deze kosten kunnen zijn (indien van toepassing) en of cosmetische producten in uw land mogen worden geïmporteerd.

Plaats eerst uw bestelling met de optie "Betaling via bankoverschrijving". Houd er rekening mee dat we alleen betalingen in euro's accepteren. Als uw factuur niet in euro's is, neem dan contact met ons op en we vertellen u hoeveel euro's u moet overmaken.

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een e-mail met de volgende informatie:

Trendto A / S

Skt. Knuds Torv 3B, stuen

8000 Aarhus C

Denemarken

CVR: 30517385

Banknaam: Sydbank A / S

Land: Duitsland

IBAN nummer: DE75215106001000520020

BIC-code / SWIFT-adres: SYBKDE22

Vergeet niet uw bestelnummer toe te voegen aan de transactie en het volledige bedrag over te schrijven.

Houd er rekening mee dat uw bestelling pas wordt verzonden als de betaling is ontvangen. Dit kan enkele uren tot meerdere werkdagen duren. Bedankt voor je geduld!

Als u via een bankoverschrijving betaalt, vergeet dan niet aan te geven dat u betaalt voor de verzendkosten en dat wij voor de ontvanger betalen.

Bankoverschrijvingen worden na een maand geannuleerd, dus maak het geld over zodra u uw bestelling plaatst.

Retourneren en ruilen

Als je pakket wordt teruggestuurd naar ons magazijn / kantoor omdat het niet is geclaimd, het adres onvoldoende is of om een andere reden die door de post is aangegeven, nemen we contact met je op om een oplossing te regelen.

Indien u de gehele aankoop (of een deel ervan) wenst te retourneren nadat het pakket is geopend, en indien de producten nog intact en ongebruikt zijn, dient u binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket en alvorens de producten terug te sturen contact met ons op te nemen. . Houd er rekening mee dat als je een pakket hebt gekocht, je alle producten die erin zitten moet retourneren, aangezien we geen gedeeltelijke retourzendingen voor pakketten accepteren.

Houd er rekening mee dat u de verzendkosten moet betalen en dat in het geval van een terugbetaling het saldo naar uw oorspronkelijke betaalmethode wordt gestuurd.

Zodra we de producten terug hebben ontvangen in ons magazijn / kantoor, nemen we direct contact met je op.

Als alles in orde is, duurt het 1-3 werkdagen om een terugbetaling uit te voeren, gerekend vanaf de ontvangst van de producten.

We doen geen restitutie via Western Union of via een methode van derden.

Als u een verkeerd product ontvangt, is het erg belangrijk dat u niets weggooit. Bewaar alle geleverde producten (intact en ongebruikt), de doos, de verpakking en de factuur bij elkaar.

Neem vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket contact met ons op via info@slikhaarshop.com door ons uw ordernummer en het probleem in de onderwerpregel te sturen. Voeg ook de volgende foto's toe aan uw e-mail:

· Een foto van de geleverde producten bovenop de factuur

· Een foto van de geleverde producten in de doos die voor de levering is gebruikt, met de factuur ervoor

We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op met een oplossing.

Please don't throw anything away and keep the products (intact and unused), the box, the packaging, and the invoice together.

Next, contact us within 14 days following reception of the package at info@slikhaarshop.com, by sending us the order number and the issue in the subject line. Also, please attach the following photos to your email:

 

 · A photo of the delivered products on top of the invoice

 · A photo of the delivered products inside the box used for the delivery, with the invoice in front of it

 

We'll then get back to you as soon as possible.

U dient binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket contact met ons op te nemen via info@slikhaarshop.com door het ordernummer en het probleem in de onderwerpregel door te geven. Voeg ook de volgende foto's toe aan uw e-mail:

· Een foto van het defecte product

· Een foto / foto's van het probleem

· Als je wilt, kun je ook een korte video bijvoegen

We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Mijn rekening

U kunt uw gegevens op elk moment wijzigen via "Mijn account". Nadat u bent ingelogd, kunt u onder andere het volgende wijzigen:

· Naam

· Wachtwoord

· E-mailadres

· Verzendingsadres

· Facturatie adres

Restitutiebeleid

Een product dat is gekocht bij SlikhaarShop.com kan alleen worden terugbetaald als het ongeopend en intact is en als aan de voorwaarden zoals uiteengezet in punt 4.2 is voldaan.

Het hangt ervan af hoeveel producten u wilt retourneren. Als alle producten intact en ongebruikt worden geretourneerd, kunnen we het volledige bedrag van uw bestelling terugbetalen in overleg met ons klantenserviceteam (zie punt 4.2). Houd er rekening mee dat u de verzendkosten voor het retourneren moet betalen.

Het kost ons 1-3 werkdagen om een terugbetaling uit te voeren, gerekend vanaf de ontvangst van de producten (intact en ongebruikt).

In het geval van een terugbetaling, wordt het geld naar dezelfde betaalmethode gestuurd die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.

Neem contact met ons op via info@slikhaarshop.com en stuur ons uw ordernummer en het probleem in de onderwerpregel. U dient binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket contact met ons op te nemen.